Usein kysytyt kysymykset

Tilaus ja toimitus

Usein kysytyt kysymykset

Mistä tiedä onko osoitteeni toimitusalueella?
Toimitamme tilauksia seuraavilla alueilla: Helsinki, Espoo, Vantaa, Sipoo, Kerava, Tuusula, Järvenpää, Naantali, Raisio, Turku, Tampere, Seinäjoki ja Ilmajoki. Voit varmistaa sijaitseeko toimitusosoitteesi jakelualueella syöttämällä postinumerosi alla olevaan hakukenttään. 

Tarkista postinumeron perusteella onko osoitteesi toimitusalueella

Toimitamme tilauksia seuraaviin kaupunkeihin: Helsinki, Espoo, Vantaa, Sipoo, Kerava, Tuusula, Järvenpää, Naantali, Raisio, Turku, Tampere, Seinäjoki ja Ilmajoki.

Postinumerotarkistuksella voit varmistaa, että haluamasi toimitusosoite kuuluu toimitusalueisiimme.

Alueelle on toimitus!
Valitettavasti alueelle ei ole toistaiseksi saatavilla toimitusta.

Kuinka paljon kotiinkuljetus maksaa?
Toimitusaksu on 9,90 €. Toimitusmaksu lisätään tilauksen loppusummaan. Jos tilauksen arvo ylittää 90 euroa, toimitus on veloitukseton, etu on voimassa 31.5.2021 saakka.

Voinko tilata toimituksen työpaikalleni? 
Voit tilata toimituksesi mihin tahansa sinulle sopivaan osoitteeseen toimitusalueellamme. Sinun tai valtuuttamasi henkilön tulee kuitenkin olla vastaanottamassa lähetystä valitsemanasi toimitusajankohtana. Tarkempi toimitusaika vahvistetaan tekstiviestillä toimitusta edeltävänä päivänä.

Mitkä maksutavat ovat käytössä?
Voit valita maksutavan tilaushetkellä verkkokaupassa tarjolla olevista vaihtoehdoista. Maksutapoina hyväksytään yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä kaikkien kotimaisten pankkien verkkopankkimaksut. Maksutavaksi voi valita myös Svea Payments Oy:n tarjoaman erämaksun, laskun tai yrityslaskun.

Onko maksaminen verkkopalvelussa turvallista?
Maksujen prosessoinnista vastaa Svea Payments Oy. Maksamiseen siirrytään Svea Payments Oy:n verkkopalvelun kautta. Svea Payments Oy on Finanssivalvonnan valtuuttama ja valvoma kansainvälisesti toimiva maksulaitos.

Miten tuotteet toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan kolmannen osapuolen kylmäkuljetuksena. Toimitusosoitteessa ne luovutetaan vastaanottajalle kartonkilaatikoissa. Kuljettaja kantaa tuotteet kotiovelle tai muuhun ilmoitettuun osoitteeseen. Vastaanottaja vastaa tuotteiden oikeanlaisesta säilytyksestä luovutuksen jälkeen.

Miten tuotteet vastaanotetaan?
Sinun tulee olla vastaanottamassa lähetystä ilmoitettuna aikana tai huolehtia siitä, että valtuuttamasi henkilö on paikalla tuotteita vastaanottamassa. Tuotteiden toimittaja pyytää  kuittauksen toimituslistaan.

Säilyvätkö tuotteet varmasti tuoreena kuljetuksen ajan?
Tuotteet saapuvat varmasti perille ensiluokkaisina. Tuotteet lähtevät toimitukseen  tuoreina ja kuljetuksen kylmäketju on huolellisesti testattu ja sen toimivuus on varmistettu.

Entä jos en olekaan paikalla lähetyksen saapuessa? 
Koska pakkaus sisältää lihaa ja tuotteiden laatu ja turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää, pakettia ei jätetä toimitusosoitteeseen, mikäli sinä tai valtuuttamasi henkilö ei ole sitä vastaanottamassa. Mikäli lähetystä ei voida luovuttaa sinulle tai valtuuttamallesi henkilölle, lähetys palautuu eikä lähetystä hyvitetä.

Ovatko tuotteet tuoretuotteita vai pakasteita? 
Kaikki Lihakaupan tuotteet ovat tuoretuotteita.