Strategiset painopisteet

Strategiset painopisteet

Strategiallemme on määritelty kuusi keskeistä painopistettä, jotka ohjaavat kasvuamme johtavaksi pohjoiseurooppalaiseksi ruokataloksi.

Kuusi strategista painopistettämme:

  1. Voitamme siipikarjassa

Tavoitteemme Suomessa on ykköstila. Ruotsissa vahvistamme osuuttamme tuoreessa siipikarjanlihassa. Kasvatamme tuotantoamme.

  1. Laajennamme valmisruoissa

Haemme kasvua tuoreessa valmisruuassa investoimalla uusiin tuotteisiin ja hyödyntämällä vahvoja tuotemerkkejämme.

  1. Vahvistamme Food Service -kanavaa

Pyrimme kasvamaan Food Service -kanavassa markkinoita nopeammin. Vahvistamme myös Atria Conceptia kansainvälisesti.

  1. Kasvamme kannattavasti Ruotsissa

Ruotsissa haemme kasvua valituissa tuoteryhmissä ja kanavissa. Lisäksi parannamme toimintamme kustannustehokkuutta.

  1. Parannamme punaisen lihan kannattavuutta

Parannamme jatkuvasti tehokkuuttamme Suomessa ja vahvistamme vientiasiakkuuksiamme.

  1. Parannamme toimitusketjun tehokkuutta

Tavoitteenamme on olla Pohjois-Euroopan tehokkain tuoretuotteiden toimittaja. Investoimme uusimpaan teknologiaan.

Toimitusjohtaja Juha Gröhn: ”Tavoitteemme on olla johtava pohjoiseurooppalainen ruokatalo vuonna 2025.” (video yllä)


vuoskari_2019_kansi.jpg