Atria Venäjä

Atria Venäjä

Atria Venäjä markkinoi lihatuotteitaan ja valmisruokiaan pääosin Pietarin ja Moskovan alueilla. Teolliset toiminnot on keskitetty Pietariin. Omien tuotemerkkien lisäksi Atrian asemaa markkinoilla vahvistaa Sibylla-konseptiliiketoiminta sekä sopimusvalmistus. Henkilöstön määrä on noin 840. Atria hankkii liharaaka-aineensa Venäjän lisäksi kansainvälisilta lihamarkkinoilta.

Asiakkuudet

  • Päivittäistavarakauppa
  • Sibylla-konseptiasiakkuudet
  • Food Service -asiakkuudet

Ydintuoteryhmät

  • Lihavalmisteet, erityisesti makkarat
  • Leikkeleet
  • Valmisruoat, kuten pizzat
  • Tuore liha

Tutustu tarkemmin: www.atriarussia.ru 

Ohessa esitetyt Atria Venäjän luvut ovat vuoden 2019 lukuja. Viimeisimmät raportoidut luvut löydät täältä.

Atria Venäjän strategian toteutuminen 2019

Atria-konsernin Terve Kasvu -strategia

Atria Venäjän päätuotemerkit ovat Pit-Product ja CampoMos. Sibylla-konseptiliiketoimintaa Atrialla on Venäjällä, Valko-Venäjällä ja Kazakshtanissa. Yhtiö tekee yhteistyötä espanjalaisen Casademont-brändin kanssa.

Tutustu kaikkiin Atria-konsernin brändeihin