Atria Venäjä markkinoi lihatuotteitaan ja valmisruokiaan pääosin Pietarin ja Moskovan alueilla. Teolliset toiminnot on keskitetty Pietariin. Omien tuotemerkkien lisäksi Atrian asemaa markkinoilla vahvistaa Sibylla-konseptiliiketoiminta sekä sopimusvalmistus. Henkilöstön määrä on noin 840. Atria hankkii liharaaka-aineensa Venäjän lisäksi kansainvälisilta lihamarkkinoilta.
Asiakkuudet
Ydintuoteryhmät
Tutustu tarkemmin: www.atriarussia.ru
Ohessa esitetyt Atria Venäjän luvut ovat vuoden 2019 lukuja. Viimeisimmät raportoidut luvut löydät täältä.
Atria Venäjän strategian toteutuminen 2019
Atria Venäjän päätuotemerkit ovat Pit-Product ja CampoMos. Sibylla-konseptiliiketoimintaa Atrialla on Venäjällä, Valko-Venäjällä ja Kazakshtanissa. Yhtiö tekee yhteistyötä espanjalaisen Casademont-brändin kanssa.