Atria Suomi

Atria Suomi

Atria Suomi vastaa Atria-konsernin toiminnoista Suomessa, joka on konsernin merkittävin yksittäinen liiketoiminta-alue. Atria Suomi kehittää ja valmistaa sekä markkinoi ja myy tuoreita liha- ja muita elintarvikkeita sekä näihin liittyviä palveluja. Atria on Suomen teurastamoteollisuuden ja useiden lihatuoteryhmiensä markkinajohtaja ja yhtiöllä on merkittävää vientitoimintaa. Henkilöstön määrä on noin 2 300. Atria-brändin liharaaka-aine on 100-prosenttisesti suomalaista lihaa.

Asiakkuudet

  • Päivittäistavarakauppa
  • Food Service -asiakkuudet
  • Vientiasiakkuudet
  • Sibylla-konseptiasiakkuudet
  • Elintarviketeollisuus

Ydintuoteryhmät

  • Tuore ja kuluttajapakattu liha
  • Siipikarjatuotteet
  • Ruoanlaittotuotteet, kuten ruokamakkarat
  • Leikkeleet
  • Valmisruoat
  • Eläinten rehut

Ohessa esitetyt Atria Suomen luvut ovat vuoden 2019 lukuja. Viimeisimmät raportoidut luvut löydät täältä.

Atria Suomen strategian toteutuminen vuonna 2019

Tutustu Atria-konsernin Terve Kasvu -strategiaan

 

Atria Suomen johtava tuotemerkki on Atria. Se on yksi Suomen tunnetuimmista ja arvostetuimmista elintarvikebrändeistä.

Tutustu kaikkiin Atria-konsernin brändeihin