2012

Sibylla maistuu yli 3 000 myyntipisteessä

Sibylla-tuotteiden kansainvälinen menestys jatkuu: niitä myydään Itämeren maissa jo yli 3 300 myyntipisteessä. 

Ruotsalaismerkin menestysmatka jatkuu

Atrian tuotemerkkien perheeseen 1990-luvun lopulla liittynyt  Sibylla on yksi Ruotsin tunnetuimmista tuotemerkeistä. Ensimmäiset Sibylla-hot dogit tulivat Ruotsin markkinoille vuonna 1932.

Vuonna 2012 Sibylla maistuu Ruotsin lisäksi Suomessa ja Baltian maissa sekä Venäjällä ja Puolassa – yhteensä yli 3 300 toimipaikassa. Näistä noin kolmannes on Ruotsissa. Sibylla-tuotteita myydään eniten huoltoasemien yhteydessä olevista grilli- ja myyntipisteistä. Ruotsissa Sibyllalla on myös omia katukioskeja.

Tuotevalikoimassa on muun muassa hampurilaisia, hodareita, makkaroita, ranskalaisia perunoita, lihapullia, lihapiirakoita ja kebabia – maasta ja asiakkaasta riippuen. Sibylla kuuluu Nordic Fast Food (NFF) -ketjuun, josta enemmistön omistaa Atria Skandinavian tytäryhtiö Atria Concept. Muina omistajina ovat ketjun franchise-yrittäjät.

sibylla_logo.jpg
sibylla.jpg

Olemme päivittäneet verkko- ja mobiilipalveluidemme tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen ("GDPR") vaatimuksia. Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme verkko- ja mobiilipalveluidemme käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta. Lue lisää.

Ok