Vahva markkinoinnin osaaja

Nanna, brändijohtaja

Vahva markkinoinnin osaaja

Nanna Järvinen aloitti työt Atrialla brändijohtajan tehtävässä toukokuun alussa. Nannalla on vankka kokemus markkinoinnin eri tehtävistä useissa kotimaisissa ja ulkomaisissa nimekkäissä yrityksissä, Pauligilla, Coca-Colalla, McDonald’silla ja Estrellalla. Nanna on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri, pääaineena kansainvälinen liiketoiminta.

Atria kiinnosti Nannaa työnantajana, koska Atria näyttäytyy hänelle brändinä yhtenä Suomen kruununjalokivistä. Myös kotimaisuus oli yksi vaikuttava tekijä sekä toimialan mielenkiintoisuus.

Nanna on päässyt hyvin taloon sisälle erinomaisen perehdytyksen kautta. Hän on itse aktiivisesti tutustunut uusiin ihmisiin. Parasta hän sanoo olevan juuri ihmiset. Hän kuvailee työkavereitaan koko Atria Suomessa ystävällisiksi, avomielisiksi ja hauskoiksi. Hän on kokenut työilmapiirin Atrialla kaiken kaikkiaan hyvänä. Hän näkee prosessien olevan kunnossa ja on huomannut, että talossa tehdään paljon yhteistyötä eri osaajien kesken.

Nykyisessä työssään Nannalla on neljän hengen tiimi, joka koostuu kahdesta markkinointipäälliköstä ja kahdesta markkinointisuunnittelijasta. Päivät koostuvat erilaisista kokouksista eri sidosryhmien kanssa sekä asioiden valmistelemisesta. Esim. mainos- ja mediatoimistojen kanssa yhteistyötä tehdään viikoittain. Nannan vastuualueeseen kuuluu mm. brändimielikuvan luominen.

Työn ulkopuolinen aika kuluu Nannalla lasten kanssa, muodostelmaluistelun, lenkkeilyn, salilla käymisen ja tanssin parissa. Nanna kertoo ystäviensä kuvaavan häntä iloiseksi, puheliaaksi, energiseksi ja vauhdikkaaksi ja saman kuvan saa haastattelun perusteella. Jälleen yksi loistava rekrytointi Atrialle.