Kolumni: Haasta meidät!

Kolumni: Haasta meidät!

ARTIKKELI LISÄTTY 13.7.2016

Elämme aikoja, joina vain parhaat pärjäävät. Taloudellinen tilanne on kurittanut Food Service -toimijoita pitkään; markkina ei ota lähteäkseen nousuun, ja kilpailu ravitsemispalveluita tarvitsevien asiakkaiden rahoista on entistä ankarampaa. Nyt pitää ottaa käyttöön kaikki resurssit, jotta ruokaileville asiakkaille saadaan tarjottua paras mahdollinen hinta-laatu -suhde.

Tämän päivän ravintolassa kävijät ovat vahvasti tietoisia siitä, milloin rahoille saa vastinetta ja milloin jää parantamisen varaa. Ilman tyytyväisiä asiakkaita kassavirta ehtyy huolestuttavan nopeasti. Me haluamme olla mukana antamassa kaiken osaamisemme omien yhteistyökumppaniemme hyödyksi ja kilpailueduksi.

Tämän päivän ravintolassa kävijät ovat vahvasti tietoisia siitä, milloin rahoille saa vastinetta ja milloin jää parantamisen varaa.

Atria Food Service toimii asiakkaidensa kumppanina tukemassa omalta osaltaan ravitsemispalvelutarjoajan menestystä omassa kilpailukentässään. Atrian tuotevalikoiman tuotteet ovat usein tärkeässä asemassa ruokailevan asiakkaan lautasella; laadukas suomalainen raaka-aine ja ammattitaidolla valmistettu annos ovat merkittävässä roolissa. Pääkomponentti saattaa määrittää, muodostuuko koko käynnistä onnistunut elämys vai se ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseisessä ravitsemisliikkeessä.

Pääkomponentti saattaa määrittää, muodostuuko koko käynnistä onnistunut elämys vai se ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseisessä ravitsemisliikkeessä.

Toimivassa yhteistyössä vuoropuhelu on avointa. Suunnitelmat ja tulevat tekemiset saadaan synkronoitua sujuvaksi kokonaisuudeksi. Tulevaisuuden tuoteuutuudet saadaan heti tuoreeltaan kampanjoiksi tai nousemaan uusituille ruokalistoille. Kukapa ei haluaisi ruokalistalleen ajan hengen mukaisia, mielenkiintoisia uutuuksia.

Atria Food Servicen ammattilaiset omaavat vankan kokemuksen ruokapalvelun eri muodoista. Haluamme tutustua haasteisiisi yhteistyökumppanina ja auttaa omalta osaltamme varmistamaan menestymisesi kilpailussa. Tulemme mielellämme käymään ja uskomme, että siitä on hyötyä molemmille osapuolille.

Haasta meidät olemaan avuksi ja ota yhteistyösuhteestamme kaikki hyöty irti!

Tuomas Sorri
Myyntijohtaja
Atria Food Service

Lue myös:
Atrialta neuvot liiketoiminnan nousukiitoon

Näin Fazer sai juuri oikeanlaisen lihapullan

Osallistu keskusteluun