Voita liput Provinssi Rockiin - Instagram-kilpailun säännöt

1. Järjestäjä:

Kilpailun järjestäjä on Atria Suomi Oy (L 900, 60080 Atria, puh. 020 4728111), myöhemmin ”järjestäjä”.

2. Kampanja-aika:

Kilpailuaika on 20.6.–21.6.2016 klo 23.59. Tämän jälkeen tulleita osallistumisia ei enää oteta huomioon. Atrian tuomaristo valitsee voittajat viimeistään kampanjan päätyttyä. Järjestäjä ilmoittaa palkintojen voitoista voittajille henkilökohtaisesti.

3. Osallistuminen:

Kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt, pois lukien kilpailun järjestelyjen kanssa tekemisissä olleiden yritysten henkilökunta ja heidän perheensä. Kilpailuun osallistuminen edellyttää oman unelmien festariaterian jakamista tämän julkaisun kommentointikentässä tai tunnisteella #hyvägrilliruokaparempimieli. Kilpailun järjestäjällä on lupa esittää, muokata ja käyttää kilpailun kommenttiin jätettyä kuvaa ja tekstiä osana Atrian markkinointia. Kilpailun järjestäjällä on oikeus poistaa tai jättää asiaton materiaali julkaisematta.

4. Voittajien valinta ja palkinnot:

Palkintoina annetaan yhteensä 3 kappaletta kahden lipun pakettia (arvo 158 €) Provinssiin Seinäjoelle 30.6.2016. Provinssin suositusikäraja on 14 vuotta, ja alle 12-vuotiaat voivat osallistua tapahtumaan vain täysi-ikäisen valvojan seurassa. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai muiksi hyödykkeiksi. Mikäli voittaja ei ole yhteydessä kilpailun järjestäjään yhteystietoineen viiden vuorokauden sisällä voitosta ilmoittamisesta, palkinto voidaan antaa toiselle henkilölle ja alkuperäinen voittaja menettää oikeutensa palkintoon.

5. Järjestäjän vastuu:

Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä tai muista syistä johtuvista esteistä kampanjaan osallistumiseen. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden sääntömuutoksiin. Järjestäjällä on lisäksi oikeus julkaista voittajien nimet ja asuinpaikkakunnat internetsivuillaan, sähköisissä palveluissa ja sosiaalisen median kanavissa. Järjestäjä maksaa lakisääteisen arpajaisveron näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista.

Instagram ei ole osallisena kampanjan suunnitteluun tai toteutukseen.

 

Tutustu myös grillausresepteihin